Motor átalakítások

A motort pályaversenyzésre alkalmassá kell tenni, kezdetnek a 350 lóerő elég lehet, hogy 2:10 alá kerüljek a Ringen. Ez keréken mérve 300 lóerőt jelent a 15% körüli hajtási veszteség miatt. Ez az autó pedig az új, másfél tonnás subarukkal ellentétben szerencsére csak 1200 kiló, így a főtengelyen mért 350 lóerő már igen komoly gyorsítóerőt ad az autónak. A cél érdekében át kell alakítani a blokkot, a benzin, és levegőszállító rendszereket, a kipufogó rendszert, a computert, az olajhűtést is meg kell oldani.

  1. Blokk: 2002-tes Spec-C blokk már adott, kovácsoltvas dugattyú, főtengely a blokkban.
  2. Levegő be rendszer:
Intercooler: STI cooler elegendő, mivel 350 lóerő mindössze a cél,
mellé egy olajhűtő a pályázás miatt.
Szívócsonk: Piros STI

 

Turbó: VF34 (Spec-C 2002)
Légszűrők: APS HFA01, ez a kerékjárati ívből veszi a hidegebb levegőt.

 

Lefújószelep: HKS
  1. Benzin rendszer:
Benzinpumpa: Walbro 255

 

Benzinnyomásszabályzó
Injektorok: STI "pink" 565CC

 

  1. Kipufogó rendszer:
Kipufogó csonk: Valami STI cucc, még pontosítani kell.
Up pipe: Crucial racing
Down pipe: Crucial racing

 

Kipufogó: Blitz Nür Spec R
  1. ECU:
ECU: egy ideig jó az STI Ecutekkel, utána Simtek, vagy Motec, STI kábelköteggel.